Monday, April 17, 2006

Vaknade märkbart irriterad på själva påskafton. Dels hade jag haft en mardröm, och dels hade jag fått ett sms från NY, om att ngn saknade mig over there. Saknar mig? Jag måste förklara när denne ngn kommer hem till Sverige att jag inte vill träffas mer. Tänk att ett sms kan göra en sååå irro! Otroligt, men lätt att skratta åt såhär efter några dagar....haha..
Det var mkt som gjorde mig på dåligt humör den dagen, men det slutade med att jag iaf blev hämtad av min väninnas trevlige pojkvän, för att vara med på middagen som jag tackat jag till ngn vecka tidigare. Vi hade riktigt kul, hon hade ansträngt sig mkt, min lilla söta väninna. Det var första ggn på tio år som hon var i Sverige på påskafton, men vi ville ju gärna försöka hålla oss till traditionerna, så det blev allt från påskäggsjakt till snapsvisor.

Jag får se vad den här blogen utveckals till. Jag tänker inte namedroppa, och det är ingen som vet att jag skriver.
På återseende, och tills dess- må så gott!

/ "B"

6 comments:

Hans Shimoda said...

Väkommen in i bloggandets roliga och stundtals påfrestande värld. Hoppas du finner en form som passar dej. Lycka till!

Anonymous said...

Nämen nämen? Händer det inget mer här eller?

sign Nyfiken

Blygisens betraktelser said...

Hans: Tack! Nästan tvåhundra besökare här ser jag, och det är ju inte svårt att lista ut hur det kommer sig....hahaha...Och inget har jag att berätta om.
Än en gång- tack.

sign Nyfiken: Har inte bestämt mig, inte hittat formen.

Mvh.

Anonymous said...

Alltså. Totalt hemligt. Ingen vet om bloggen. Ingen läser den. Men va va va nu då? Kommentarer? Var kommer de ifrån?

:-)

sign Nyfiken

Anonymous said...

Nyfiken i en strut tittar ut.

Anonymous said...

Påsk? Hallå – stannade du helt eller?