Friday, October 27, 2006

Trevlig helg, alla.

Suck.
Har precis lämnat en kommentar hos favoritbloggen numero uno om vad jag tänker klä ut mig till nu på Halloweenparty, men i samma stund jag klickar på "send", ändrar jag mig. Ja, vad gäller min klädsel på Halloween, alltså. Meeeeen....suck. Det kan jag ju inte hålla på och tjata om på den bloggen, så..ja..Jag får förtydliga det här på min egen.

Det finns så många roliga uppslag, så många skräcködlor och läskiga gubbar att klä ut sig till. Jag har många idéer, men ingen jag tänker skriva om här.

Vad som kan få mitt hjärta att studsa till lite extra, är den här mannen.

4 comments:

SonnyBoy said...

Kul att du är tillbaka. Lika hemlig som vanligt;)

Ha de!

Anonymous said...

Hej, hej, ville bara säga hej!

Vanja said...

Welcome back! :) Ooooo du ska bergis klä ut dej till Birgitta Dahl! Det kan väl passa fint en dag som halloween?

Blygisens betraktelser said...

Haha!
Birgitta Dahl? HAHAHHAHHAHA...herregud...Nej. det skulle vara att alltför tydligt utpeka ngn personligt, vilket jag inte direkt eftersträvar.
Förresten...när allt komer omkring....Att komm asom "mig själv" skulle kankse få ngn att få stora skälvan? Vem vet?