Wednesday, June 20, 2007

Tänt var det här

Tänk vad konstigt allting ändå är. Vissa personer, inga namn nämnda, träffar en kille, går och köper ett hus, utan att han ens sett det, för att de ska bo i det. Detta efter de varit tillsammans ett par månader. Det säger klick ganska fort för en del. Själv skulle jag säga att det låter mer som 'KLONK', järnridån gick ned. Jag tyckte det var coolt gjort först av alla, men sen har jag börjat tycka det låter lite desperat. Löjligt egentligen, vad ska man gå runt och tycka en massa saker om vad andra gör för? Undrar just vad andra tycker och tänker om mig egentligen? Tror de undrar varför jag är singel. Menar, med mitt utseende och vinnande sätt är det nog ett mysterium för många.

5 comments:

Anonymous said...

O my god...6 st. 'Tänt var det här' på raken. Man kanske skulle ändra rubriken. Äsch jag låter det vara, man ska inte ta min blogg eller inlägg på så stort allvar ändå. Glad midsommar alla!

Stora Morran said...

Jag raderarade mitt inlägg. Jag tänkte på det själv att det kanske inte var så bra....så jag tog bort det. Du är vis du blyger.

Blancaflor said...

Bra Blygisen! Du har väl höga krav helt enkelt. Man skall aldrig "nöja sig". Och absolut inte du!
Kram

SonnyBoy said...

Hoppas du har en bra midsommarhelg och att solen skiner på dig.

Blygisens betraktelser said...

Hej alla sköna sötnosar!

Allt är bra med mig, jag är låååångt hemifrån och kommer hem i mitten på nästa vecka. (sen drar jag iväg på löredag igen, men det är en annan historia..hehe)

Jag skulle kunna skriva om min dråpliga midsommarafton, hur jag hamnade alldeles ensam och övergiven på ett hotell, men att det slutade riktigt lyckligt ändå..haha. Helt galet allting. Som vanligt.

Kram så länge!