Saturday, August 02, 2008

Raymond, oh Raymond!

Förresten, har ni lyssnat något på Sommarpratarna?


Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag kom ihåg att sätta på radion en dag, för där var denne man.


Raymond Ahlgren

Ni måste bara lyssna på hans sommarprogram, lita på mig!

I början lyssnade jag lite halvförstrött, tyckte mig skönja en helt vanlig ordinär man som kommit underfund med det mest basala i, vad jag kunde förstå, ungefär halvlek av livet. Inget uppseendeväckande, inget särskilt alls. Lite trevligt att lyssna på, bara.

Men sen.

Han gjorde min dag, min kväll, allt. Jag satt senare på kvällen och babblade i tfn med en väninna, om just detta sommarprogram, om hur jag verkligen älskade det.

Så, mina vänner. Ni vet hur man gör. Gå in på radio P1 och scrolla er fram, eler ladda ned till er i-Pod.

Trevlig lyssning!

Puss igen!

2 comments:

Unknown said...

Jag har startat en ny blogg!
www.sakermittivarlden.blogspot.com

Blygisens betraktelser said...

Hej!

Ok, jag marscherar pronto!

Fortsatt skön sommar på er!