Saturday, August 02, 2008

Hej tjolahopp!

Nämen, se Goddag!

Jag fyller år snart (ooo dear!) och som vanligt vet jag inte riktigt vad jag önskar mig i present. Precis som alltid önskar jag mig egentligen bara en enda sak, allt annat är en bonus. Så många och feta bonusar som möjligt är väldigt trevligt.

Jag sitter just nu och fingrar lite lätt på en present jag fick för ett par år sedan, av en sötnos som jag var lite förtjust i. En sån där liten anteckningsbok i läder, från legendariska Smythson, ni vet.

På min står det: "Absolutely fabulous".

Inuti står det : "Till xx från xx",fast med våra initialer i smeknamnen vi hade på varandra.

Ja...ojdå, nu sjönk jag visst iväg ordentligt i tankarna, men kontentan av det hela är väl att jag undrar definitivt inte vad han har förs ig nu förtiden. Det som vi hade ihop är över och jag är inte intreserad alls längre.

Däremot ahr jag lovat mig själv att tacka "Ja" till minst två dejter denna sommar..hehe. Kanske dags att tänka på giftermål etc snart....hrm. Det känns som att man blir omsprungen av halta hästar och allt möjligt nu, alltså!

Ok, på återhörande snart och ha en fortsatt skön sommar!

Förresten, jag rekommenderar "Hamlet" i modern version av vem-det-nu-var, som går på Dramaten nu. Jonas Malmsjö, Stina Ekblad, Börje "Hambörjaren" Ahlstedt och flera av våra stora stjärnor. Spring och se! De är rent ut sagt fantastiska! Om jag vore mer rättvis skulle jag skriva en ordentlig recension, men gå och se den ändå, tycker jag!

Puss!

4 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Visst blir man omsprungen av än den ena och än den andra...

Jag ligger rätt hopplöst efter och har slutat tävla för länge sedan ;-D

Blygisens betraktelser said...

Ah, där sade du ngt viktigt!

Avslappnat förhållningssätt är nog skönt att ha i detta!

Välkommen hem!

Miss Upsey Daisy said...

Men det är inte så lätt.

Ibland rycks jag med ändå...

Blygisens betraktelser said...

Samma här!