Tuesday, November 04, 2008

Fest i dagarna tre- igen.

Nu är jag frisk, stark och på banan igen.

Jag hade några kritiska dygn när jag trodde liemannen skulle komma och hämta mig.

Helgen som var pågick i en tredagarsfest non-stop, home-coming-party blandat med nytt blod i gänget, så nu är jag ju återigen vek.

Dessutom skall jag tydligen resa bort över helgen som kommer igen, på ännu en tredagarsfest.


Tydligen är jag älskad av några som gör detta som en slags överraskning. Ja, det är ju gulligt av dem. Jag fyllde ju år i somras, och detta är väl en försenad fest de ordnat.

Vi hade iaf sanslöst roligt i helgen, riktigt riktigt roligt, det är alltid kul att höra att man är så uppskattad.
Människor som säger: "Blygisen, jag har inte skrattat så här mycket sedan jag såg dig sist, för flera år sedan!"
Ärliga små ömhetsbetygelser, det är gulligt. Man blir så rörd.

Ja, det är såna små ord man vaggar sig till sömns med ibland.


Nu hoppas jag allt är bra med er, så hörs vi snart igen.

PS. Snart är det jul! Underbart!

DS.

3 comments:

Frk Fleggman said...

Va roligt med fest... vill också. Men, men - vad är väl en bal på slottet...

Glad för din skull är jag ju dock, såklart!

Blancaflor said...

Ja, snart är det jul. Jippie!!

Blygisens betraktelser said...

TAckar Frkn. Fleggman!

Jag som tackar nej tack till det mesta, hade inte en chans denna helg som var. Men kul var det!

Hoppas allt är bra med dig, mannen och vovven och allt!

Jaaaa, Blanca Kära! Såååå underbart. Vilken härlig tanke.

Hoppas allt är bra med dig med, Blanca Kära.