Sunday, October 19, 2008

I morgon är en annan dag.

Börjar så smått bli kurant nu, men känner mig inte riktigt tip-top.

Rösten kom väl tillbaka på onsdagen, och igår vände väl febern. Hoppas jag. (Har ropat hej lite för snabbt under veckan)

Hade bestämt mig för att gå till läkaren i mrgn om jag inte blivit bättre, men nu verkar jag ju bli det, som sagt.

Och tur är väl det, eftersom jag skall resa bort i morgon.

Ingen rast- ingen ro ;-)

Förresten. Vad kallas det nu igen när man är 30 år, fullproppad av mindervärdeskomplex och vill vara femton år, på alla sätt och vis?

Ja just det. K. Z.

Hepp.

8 comments:

Blygisens betraktelser said...

Å, jag skulle vilja berätta om allt bra jag gjort trots att jag varit hemma, vilken braksuccé det blivit, men jag gör inte det.

Och eftersom jag haft feber så har mitt tålamod varit nära noll, så jag har läst lussen av en hel del idioter också.

Mkt uppiggande!

Jag är ju ganska snäll av mig i vanliga fall, men när det smäller, så smäller det stenhårt.

Och den där K. Z. skall vara glad att hon inte är min syrra nu, säger jag bara. H-e vad hon hade fått fullt upp i så fall.

Fortsatt trevlig söndag, alla!

:-)

Blygisens betraktelser said...

Ja just det. Kolla vilken elaking jag är, kan ju inte ens stava till "läsa lusen av".

Men då så. Ordningen återställd.

Blygisens betraktelser said...

Men ååå.....kikade in på människans blogg.

Vad är det för ett plaidoyer hon skrivit nu då?

Nonsens!

Nej, mig övertygar hon inte.
Det krävs mycket mer än att -för tusende gången- säga att man lärt sig en läxa.

Iaf om man är normalbegåvad.

Blancaflor said...

Åh, jag håller med (så klart!)
Gillar dock hennes ex...

Hoppas du kryar på dig snart käraste!

Blygisens betraktelser said...

Å, hej Blanca! Haha...ja, här känner man sig så pass provocerad att man inte kan hålla tyst ;-)

Ja, hennes ex-make har jag alltid vetat besitter ngn form av kapacitet, som säkerligen kommer blomma ut inom en inte alltför avlägsen framtid.

*Snörper på munnen*


Jadå, jag är på bättringsvägen!

Tack för omtanken, kära Blanca!

Frk Fleggman said...

Hoppas du är helt frisk nu! Kram från skogen

Blancaflor said...

Hej du. Är du frisk ännu, Blygisen.
Annars hoppas jag verkligen att du kryar på dig!

Jag är lite nere idag; mest för att jag är utmattad tror jag. Allt blir ju så jobbigt då.

Kram

Blygisens betraktelser said...

Hej kära vänner!

Nuuuuu är jag frisk.

Har haft fullt upp dock, så därför inga nya hälsningar härifrån.

Det kommer, det kommer snart.

På återseende snart då!

/Blyger.