Saturday, February 07, 2009

Lustans Lakejer

Nf said

6 comments:

Blancaflor said...

LL, det lyssnade min bror på när jag var liten. Barndomsminnen...

Hoppas allt är bra!

Kram

Blygisens betraktelser said...

Men hej Blanca kära!

Aha....då måste nu nästan hälsa honom att han var riktigt cool ;-)

Tack, jag skall inte klaga iaf...

Såg att du är lite förvånad över att du inte har en Botega. Samma här. :-)

Kram!

PS. Och hemma hos Chloé Sevigny var det fint, ja......suck :-)

Blue said...

Du är utmanad hos mig ;o)

Blygisens betraktelser said...

:-)

Skall se vad jag kan åstadkomma.

Den inbitne läsaren av denna blogg (om det nu skulle finnas ngn, jag har ju ansträngt mig rätt bra för att inte få någon hehe) lyfter nog på ena ögonbrynet nu och undrar hur jag skall slingra mig ur den här utmaningen hehe.

Skämt å sido. Kan kanske få fram en bild. Vi får se.

So long, Blue.

Tack för utmaningen iaf.

Blue said...

Hmm...varför denna rädsla för outning...vad har jag missat?

Men jag tvingar dig inte om du vill vara Blyger, jag tror på integritet.

:o)

Blygisens betraktelser said...

Äsch, du har absolut inte missat ett dugg, Blue:-)


Okej, tack för det.

På återhörande sanrt igen då!