Monday, February 16, 2009

Ny vecka, nya tag

Ny vecka, nya tag.

Jag tog bort inläggen relaterade till "Snickeriet", av den anledningen att det kändes inte relevant att visa upp det där.

Roligt på ett sätt, men absolut raka motsatsen på ett annat sätt.

Nåväl.

Jag hinner tyvärr inte skriva ngt mer än en vanlig hälsning denna gång, men vi ses snart igen.

En fullspäckad vecka står framför mig, men ajg skall nog kunna ta mig tid till långa promenader etc också, allt för att överleva :-)¨

Hej så länge.

4 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Hej så länge! Kom snart tillbaka..

Blygisens betraktelser said...

Ja, jag skall göra en kraftansträngning så småningom.

Jag har så himla späckat schema att det är löjligt.

Men nu bär det av till Åre.

Frk Fleggman said...

Åre, det låter brant och halt. Sa hon som är rädd för skidor. Men, det är klart det finns ju annat än skidåkning. Man kan ju alltid åka pulka? Vad du än gör, ha det så roligt och bryt inga ben!

Blygisens betraktelser said...

VA? Men frkn fleggman, synd att inte du hänger på här. Det skulle vara en ära att få visa dig hur man gör sköna backflips och annat avslappnat i backarna ;-)

Skojar verklgien nu! Nej, jag åker som sagt utför, men inte så där modernt och galet hehe..

Det blir väl framförallt mkt frisk luft, bad och bastu, god mat och ev lite After ski.... ;-)

Tack, ha det så skönt ni med, alla som kikar in här :-)