Sunday, July 27, 2008

Sommar sommar sommar.

Om ni undrar vad jag har för mig, kan jag berätta att jag just nu sitter i bikiniöverdel och shorts och ...låt se...jaha, ett par gamla fina flip-flops. (Med klack, ladies and gentlemen, träcklack, tack och bock).

Hit kommer några goda vänner på middag ikväll, och jag har iiiiiiinte börjat förbereda den ännu.
Jga håller nämligen på att svimma av värmeslag. Dricker iskalla kaffedrinkar, babblar i telefonen och kikar in i kylskåpet och frysen lite då och då, men inte har jag kommit på ngn bra middagsidé ännu, nej.

Pust! Och klockan närmar sig halvsex!

Funderar på en riktigt svalkande melonsallad och en köttbit till för den som vill.
Själv får jag väl i mig ett glas iskall blåbärsfilmjölk om jag har tur. Är det fler som har svårt att äta i denna värme? Fler som har blogg-torka? ;-)

Puss på er!

PS. Chiffonjén. Nej. Icke ännu. Men fin är den ändå.

Puss igen.

No comments: