Tuesday, March 27, 2007

Hjärtlösa typer....

..och annat löst folk.

För någon månad sedan, ngnstans i Europa, hamnade ngn på sjukhus där man konstaterade hjärntumör. ( personen i fråga mår rel. bra nu.) När man kliver in på rummet, finns det tydligen en fråga som är viktigare än allt annat, nämligen: TESTAMENTET!!!!

Det är så pinsamt och genant att man skäms å denna personens vägnar. Men visst, det är ju lönlöst att gå runt och skämmas å ngn annans vägnar, så jag gör nog bäst i att bara tillbakalutad skratta åt eländet, vilket jag mest gör, det finns inte så mkt annat att ta sig till just nu iaf. Men visst, det har varit och är fortfarande i viss mån s. a. s. rörigt på vissa fronter. Med mig är det annars bra, om ngn undrar.

Ni som vet med er att jag gillar era bloggar, skall veta att jag läser, om än från mobilen, och oftast när jag står eller sitter lite "dumt" till, och då har jag sonika avstått från att lämna kommentarer, även om det varit svårt ibland! Tack för roliga skratt och utmaningar och allt ni bjussar på på era bloggar. Ni ger så mkt, och jag bara tar och tar, känns det som. Förlåt! Jag skall försöka ge lite mer från mig själv. Försöka.

Ibland tänker jag "Det här, det kan jag ju skriva om." Men det är inte så lätt faktiskt, jag rör mig i en ganska liten cirkel, tror jag.

Kram så länge,

// "B"

No comments: