Thursday, September 27, 2007

Personal Lojal

Ja, vad skall man annars kalla kassa-killen på mitt lokala ICA, som trots sina blott tjugo-någonting, redan insett saker o ting.

Jag handlade några blommor, men kunde inte hitta de där särskilda "blom-påsar" i brunt papp (förvillande lika "vanliga papperskassar"), som är en slags service ICA har, antar jag, helt enkelt till för oss kunder att stoppa våra nyinhandlade blomster i, behändigt och bra.

Jag: Ursäkta, Jag hittar inga blompåsar...

Det unga kassabiträdet: Nej, vi har slutat med dem, för kunderna fuskade och tog sådana och packade sina varor i, istället för att köpa papperspåsar.

// hahahaha...jag blev alldeles paff, och skrattade lite sådär, småpratade färdigt med honom innan jag gick hem.
Men alltså, tänk vilken lojal personal! hahahahaah.."Kunderna fuskade"...gud vad jag skrattar åt det där.

No comments: