Sunday, February 10, 2008

Söndag f.m.

Snart är denna helg över och slut, och jag kan blicka tillbaka på ännu en lyckad och trevlig helg.

Fredagen mynnade visserligen ut i ett härligt Norén-drama, men det är inget man kan skriva om här på bloggen. Jag vet att det finns fler människor som har såna underbara Norén-dramer i sina liv, så vi förstår varandra bättre än andra. Hehehe..

Lördag kväll fick jag oväntat besök av en lite partysugen donna, men det slutade med att vi satt och drack te och avstyrde utegångsplanerna. Skönt.

Idag söndag har jag precis ätit gröt (ja jisses, jag måste börja ta hand om mig faktiskt), och jag sitter som bäst och väntar på att en person skall höra av sig så vi kan gå ut på den där långpromenaden som vi bestämt oss för att gå idag.

Ja, sedan blir det söndagsmiddag med nära och kära.


Ja, ni ser. Det finns inget spännande att rapportera om här.


Kram och fortsatt skön söndag önskas er alla!

4 comments:

Annie - PD said...

Norénpjäser tittar jag helst på, inte agerar i så att säga. Låter ändå som om helgen varit bra och gröt är ju gott som bara den!
Kram Blygisen!

Blygisens betraktelser said...

Hahaha...ja, det kanske bara mest är ett uttryck man dras med : "Norén är INGENTING mot detta.."

Ja, gröten får hänga med framöver nu!

Kram tillbaka kära Annie PD!

Blancaflor said...

Ja, Noréndramatik kan dyka upp när man minst anar det. Igår hade jag faktiskt själv en liten känning, men lyckligtvis bedarrade situationen.

Frk Fleggman said...

Nu måste det väl ändå ha hänt nåt? Det är ju iallafall onsdag!!