Thursday, February 07, 2008

Torsdag e.m.i början av februari 2008-nästan vår i luften....

Å kära vänner.


Jag har inget att blogga om, det är visserligen turbulent och stiltje om vartannat, men inget som lämpar sig för bloggosfären, enligt vad jag tycker.



Om ni ändå undrar över hur det är med mig personligen, så kan jag lugna er med att jag står stadigt med båda fötterna på jorden, är glad och koooooo-lugn, och har just nu huvudet fullt med papiljotter. :-)

Det är ett väldans sjå det här med håret. Jag har tyvärr inte samvete att gå till frissan och tvätta och föna håret jämt jämt, så jag får helt enkelt sköta sånt själv. Jag klagar absolut inte, men det är ett himla tidskrävande göra, bara så.
Självkalrt fixar man samtidigt med annat, man är väl tjej ;-)

Stor puss på kinden till alla som vill, kram också!


På återseende.

4 comments:

Annie - PD said...

Skönt att höra att du står stadigt :D

Haha, den som ändå hade det tålamodet med håret! Här är det kam som gäller, mer blir det inte... :)
kram kram

Blygisens betraktelser said...

Ä, jag orkar egentligen inte, men jag måste. Jag ser ut som en VILDE i håret annars! Och det vill jag inte, tack, om jag slipper. (sen har jag ju mitt rykte som Angela Channing-kopia att leva upp till..hihi)

Men visstr finns det dagar då det får räcka med kam och borste för min del med.

Ja, jag kämpar på här, som alltid!

Kram kram :-)

Kerstin said...

Åh, vad härligt - det där inlägget andas optimism. Härligt. Kram.

Blygisens betraktelser said...

Tackar Kerstin!

"Always look on the bright side of life " ta dam ta dam didudidam..

Kram tbx.