Tuesday, December 30, 2008

Blygisen- Med Rätt Att Döda

Igår kväll fick jag ett tfn-samtal av den där karaktären som också är en del av livet- den lite mörka och hemska.


En väninna ringde till mig och berättade att hon var nästintill sönderslagen av en kille.

Detta hade hänt ett dygn tidigare och han satt i häkte etc, men hon grät och sade att hon inte hade vågat berätta detta för mig.


Av den anlededningen att hon dels skämdes, och dels var hon rädd att jag skulle förinta killen.

Typ, eliminera, som i Mission Impossible -filmerna etc.

Asså.

Ibland asså.

Så tror jag människor överskattar mina kunskaper/befogenheter.

7 comments:

Ingrid said...

GRRRR, aaahh jag blir så ARG! Bubblar och kokar.

Släpp tyglarna Blygisen, och utplåna männen som tvingas kanalisera sina misslyckanden och psykiska instabilitet genom våld!
(alternativt ställ dem inför rätta och ge dem sluten vård, men bara för att det är juletider).

Unknown said...

Beware för Blygisen!

Om man någon gång skulle vilja kunna någon satanisk asiatisk kampsport så är det ju när någon man bryr sig om drabbas av sådana här idioter.

Blygisens betraktelser said...

Well well well....

Tyvärr kan jag inte säga vad jag gjort.

Then I have to kill You.....


Nej, huvudsaken just nu är att hon lever etc, och det andra får rättsväsendet ta hand om.

Märk väl att jag inte säger att jag överlåter det med varm hand till rättsväsendet.

Miss Upsey Daisy said...

Jag är glad över att hon överhuvudtaget anmälde. Det är inte alla som vågar tyvärr.

Blygisens betraktelser said...

Precis, Miss UD.

Det är ett faktum.

God Fortsättning på dig!

mikebike said...

usch. jag blir illa till mods varje gång jag hör en sådan historia. hoppas det inte blir slapphänt hanterat detta ärende.

Blygisens betraktelser said...

Usch ja. Det här är ändå ganska så hanterbart, Miken, så det skall nog gå bra.

Inte tänka på det där nu :-)