Tuesday, December 30, 2008

Rubrikernas mästare är inte jag, nej

(Det här är tyvärr inte jag, men det är såhär jag tänker mig mina morgnar framöver....)


Har letat efter en bild på en "kli-pinne", ni vet, för jag tänkte att en sådan kan jag gärna rekommendera alla. Jag har en och den är värd sin vikt i guld!


Kostar en tia på Indiska, t.ex.



Men så rätt vad det är när jag skall skriva dimper posten ned, och gissa vad jag tydligen har beställt?


Jag säger inte att jag kände mig som en som emottagit ngt superhemligt, eller att jag är ute på Mission Impossible, det säger jag absolut inte.



Däremot undrar jag om ngn har provat ...hehe...tabletter från "Naturique" som heter "Skin Beauty"? Ett ljusrosa litet paket kom här och så står det "Reduces the effects of aging" på det.



Kan jag äta dem där, tro? Eller är det bara humbug? (eller rent av farligt?)


Otroligt viktiga frågeställningar det här, så snälla om ngn vet, tell me!


Tack på förhand!

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Jag tror inte att det är farligt! Försök du :D

Blygisens betraktelser said...

hehe.....jag öppnade förpackningen, tog en tablett och inspekterade den i två sekunder, beslöt mig sedan för att det får bära eller brista. Och med en innerlig önskan om evig ungdom blundade jag och svalde tabletten. ;-)

O well....man skall ju tydligen aldrig sluta önska, aldrig sluta be. Aldrig sluta drömma- under kan ju ske.

;-)