Monday, April 09, 2007

Perfect Stranger

O, en sån dag. Min feber verkar ha försvunnit/avtagit, medans min hosta är av det väldigt djupa jobbiga slaget.
Inte blir man på bättre humör av att tänka på bilen, heller, Eller, jo, jag var precis ute i den för att kolla en sak, och passade på att spela en mkt bra låt: Perfect Stranger, med Deep Purple. Ja, jag vet, inte direkt vad jag brukar lyssna på, men den är en av de bästa låtar som finns, och han som sjunger har en sådan där sanslös utstrålning. Eller: hade, inte vet jag. Iaf, jag hade med mig en väninna ut dit, och hon tyckte så mkt om låten att jag såklart gav henne hela skivan. Hade köpt den på väg upp hit, jag behövde lite annat än radion att lyssna på.

Jag passade på att checka några småsaker, och precis när jag står där och fibblar med rattarna på sätena, ringde tfn: Det går 100% ned, Blygisen, väste ngn i mitt öra. Oj oj...jag förbereder mig på en riktig roller-coaster de närmaste dagarna, alltså.

Nu är det dags för mig att knyta mig, och ajg önskar alla kära blogg-läsare en riktigt God Natts sömn.

På återseende.

.

No comments: