Saturday, April 07, 2007

Le utmaning....

1. Jag är sjukt snygg och trevlig. Otroligt att jag är singel, men jag är det.

2. Jag är ett riktigt kap, jag har god smak och jag vill snart träffa ngn jag kan ödsla mina komplimanger på. Jag kan v-e-r-k-l-i-g-e-n konsten att kyssas.

3. Jag kör bil mkt mkt bra. Har god musiksmak, spelar gärna en bra låt om och om igen om den är bra. Why not?

4. Jag är en enkel person, såklart. Simplicity, som jag brukar säga. det är enklast så, inte sant?

5. Nä, nu kommer jag inte på ngt mer på rak arm. Återkommer!

4 comments:

Anonymous said...

Ja men det stämmer ju !
Trean var ju två så då slipper du femman, he he.
Ha en fortsatt fin helg !
Kram
Nalle

Blygisens betraktelser said...

..hahaha...O, I die, Nalle kära. Det är såå genant att du läser mina dumheter här på bloggen.
Det var svårt att vara originell och komma med nyheter på min hemliga blogg, liksom, så det fick bli en lista med såå uppenbara saker..hehe.! hihi!

Anonymous said...

Nä varför genant, gillar ju dig, vink, vink , hehe..
Nalle

Blygisens betraktelser said...

Genant så till vida att jag har svårt att göra ngt seriöst av min blogg, och såna där listor är väl ändå bara en lång hyllning til sig själv, så jag gick rakt på sak direkt. Simplicity!