Monday, July 17, 2006

Födelsedagsfest

Jipphejdihejda....

Igår kväll ringde en väninna till mig för att än en gång påminna mig om en stundande födelsedagsfest, som jag "bara mååååste komma på". Haha....Tja. Varför inte? Här har jag i det närmaste kategoriskt tackat nej till allt möjligt den senaste tiden, och den här festen är jag nästan "tvungen" att gå på. Det blir fest i dagarna tre, och först måste jag flyga till ett annat land där själva festen hålls med en ...eh....stor artist som skall uppträda och sjunga lite för födelsedagsbarnet, dagen efter flyger vi ( de flesta från partajet) till ännu ett annat land, och den tredje dagen flyger vi hem till Svedala. Ja, jag ser fram emot det här, det skall bli kul att "träffa alla".

2 comments:

Stora Morran said...

Sounds like party to me!

Blygisens betraktelser said...

Ja, ett litet lagom sommarpartaj i dagarna tre. Jag vill ogärna framstå som ngn man måste truga och lirka med; antingen tackar jag "nej tack" eller så följer jag med, och denna gång är det en blandning av släkt och vänner, då känns det lite väl genomskinligt att skylla på tvättstugan eller gnt annat. hehe..