Wednesday, July 26, 2006

Nedräkningen har börjat..

Idag kommer det visst...låt se..fyra kusiner hit. Ja, hem till mig, alltså. Det har stressat mig en smula, varför vet jag eg. inte, och det är inget jag analyserar heller. Iaf, det skall bli kul.
Jag har varit uppe sen halvsju ( såg fel på klockan, trodde den var nio....), druckit kaffe etc. Här har städats och donats, men som en liten slut-finish skulle jag ställa ordning skorna i hallen, en sista gång. Jag var tvungen att räkna dem, det såg lite..."belamrat" ut, även med mina mått mätt. Där står 29 par. Sommarskor. Jag har inte bestämt mig för om jag måste tycka att det är ngt speciellt med det, eller inte. Jag tycker såklart inte det är ett skvatt strange, det har hänt att jag haft en resväska med enbart skor när jag rest ngnstans.
Ja, vad sjutton skall man blogga om, eg?
Ha en skön dag alla!

4 comments:

Östermalmsräven said...

29 par låter alldeles lagom, dessutom är det ju enklare att organisera sommarskor än vinterns moon boots :-)

Blygisens betraktelser said...

haha! Tack!

Blancaflor said...

Ah, du borde ta ett foto och ladda upp pa bloggen. Vänta skall räkna mina skor...

30 sek senare:hade "bara" 25 sommmarskor.

Blygisens betraktelser said...

hehe... Ja, det där med skor. Det är ju inget konstigt eg. Som med allt annat. Antingen har man det, eller inte. Inget att snacka om direkt. Tyckte bara det såg lite "belamrat" ut, som sagt.