Tuesday, July 11, 2006

"Har du ringt din leverantör?"

Nej, det har jag inte gjort, men jag borde kanske göra det.... Ja, så har det låtit mellan mig och mina vänner under den senaste tiden, när jag beklagat mig över mitt internet.

Jag har ett par av mina barndomsvänner boendes inte i Sverige, så där har MSN blivit en del av vårt sätt att hålla kontakten, lite då och då iaf. Så, där har jag suttit och gnällt över att jag tyvärr inte kan läsa mail, inte kolla ngt på nätet etc, medans jag iaf kunde babbla på MSN.
Ngt konstigt är det, har jag skrikit ut till skärmen, och undrar om jag inte varit nära på att gråta blod också.

Idag tappade jag tålamodet, och böjde mig ned för att dra ut kontakten, och sätta i den igen. Det var ungefär den kraftansträngningen jag kunde förmå mig till att utföra, det stod mellan det eller att fortsätta ligga på soffan och äta praliner. Och - vips- funkar allt som vanligt igen.

Nu skall här bloggas!

2 comments:

Anonymous said...

Oj! Har du fått värsta bloggrycket? Kul att ditt internet fungerar igen!

”Dubbelagenten”

Blygisens betraktelser said...

...hahaha! I know who You are, my friend!