Wednesday, July 25, 2007

Bra dag

Jaha, saker och ting börjar ordna sig. det har varit några svajiga veckor, minst sagt, men nu börjar det äntligen hända lite. Vet, ni förstår ju inte vad jag talar om, men det räcker väl med att veta att nu börjar det ordna sig ändå. Till slut. Vilken resa! Snygg-Lars däremot, verkar vara alldeles för rädd för sin arbetsgivare dock, så det blir inte mycket till konversation där inte. Bah! Eller så är han inte intresserad av mig, vem vet? Haha. Allt talar dock emot det sista och mer för det första alternativet. Ja ja. Han har ärenden till sverige, och hans arbetsgivare har ju skickat fram honom förr, så det blir kanske fler inlägg om det här, vi får se. För övrigt kan jag hälsa till PL att MILF står väl för 'Morgondaskare I Ljuv Fägring'? Ha en fortsatt skön dag, kära stockholmare och alla andra. Kram!

5 comments:

Anonymous said...

Nä nu blommar löken! Jag tror mina grannar är galna.. Står och vattnar!! Gud jag svimmar.

Anonymous said...

Vad har det tagit åt människor eg? Här har regnat regnat och regnat ännu mer i veckor.. Så får vi en solig dag utan regn.. Ja, då kryper människorna ut och ställer sig i ren förvirring och börjar vattna? Herregud. Ja, de behöver ju inte göra det i morgon iaf. Undrar vad de ska ta sig till då? Ställa sig och titta ut genom fönstren och undra när de kan gå ut och vattna härnäst? Nä jag svimmar..

Anonymous said...

Förresten börjar jag tröttna på grannar överhuvudtaget. Att sova ut en morgon är ju bara att glömma, ty då står det med hundra procents säkerhet några svartjobbare och renoverar hos precis varenda en. Jag tror att det inte är en så svår gissning att morgondagens lockbud hos mäklare kan vara: garanterat renoveringsfritt de fem närmsta åren hos dina tio närmsta grannar.

Blancaflor said...

Hahaha!
Jag följer med stort intresse din och Lasses resa tillsmmans i livet...
Kram
Ps Dina grannar är tokiga DS

Anonymous said...

Hej kära Blanca! Ha ha.. Ja, det är frågan det, om det blir en gemensam resa, eller inte. Gudarna skall veta att det är en smula krångligt just nu iaf haha. grannarna... En gång i tiden hade jag tidernas grannar. Som de skämde bort mig. Bar upp ved, hjälpte mig med bilen, allt. Nu... Jo, nog är de trevliga, men känner inte sådär väldigt mycket för några av dem. några klippor finns det dock här, och i affären är de världens gulligaste. Kram så länge.