Monday, July 30, 2007

Plikten framför allt...

Jag fick ett, beroende på hur man ser det, mycket spännande telefonsamtal i dreags. Det skulle innebära att 'snygg-Lars' och jag skulle åka iväg i slutet av veckan och vara så illa tvungna att bo för oss själva i ett hus några dagar. Vi måste fysiskt närvara på ett jobb, men vi har varsitt intresse i det. Haha. Ni får ursäkta att jag skriver luddigt, men i mina ögon finns ingen anledning att berätta mer på min så kallade blogg. Idag kom advokaten tillbaka från sin korta semester, och det brinner i knutarna för många nu, så vi får se hur det blir med snygg-Lars och allt. I annat fall har vi sagt att vi drar iväg långt bort på en egen liten weekend, där man kan vara totalt anonym. Haha. Vi får väl se.

1 comment:

Anonymous said...

Men en sån väntan på alla dessa besked hit och dit. Nu har jag iaf nyss talat med 'snygg-Lars', och blir det inget med det som jag skrev om, sa han att ' då kommer jag och hämtar dig ändå' ' gör du?' sa jag..."Varför då?" "Ja, jag kan ju inte låta dig gå lös där i stockholm' sa han. Haha... Mycket märklig man det där.