Thursday, July 19, 2007

Tonight Im Yours..

..ska jag nog inte sjunga i örat på min blind date, men lite spännande är det. Min väninna och hennes blivande man ringde nyss och sade att de ordnat en blind date till mig i morgon till Roddans konsert. Ha ha ha de är för söta! De passar på ibland, de små liven. Hon vet att jag inte är hemma mycket, och att jag ska resa snart igen. man blir lite rörd över deras omtänksamhet över en. Och jag, jag tycker det ska bli riktigt roligt, det är ju huvudsaken. Hej hopp!

10 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha...O det här börjar bli spännande. Låt mig få förklara. Jag har ju givit henne stränga order om att det inte får vara någon jag känner, och hon får absolut inte avslöja något alls om mannen i förväg. Så går det till i min bok. Nåväl. Man kan ju inte låta bli att försöka förmå henne att avslöja något, bara lite lite? Hi hi.. Nu har jag fått klart för mig att jag inte ska bära för höga klackar i morgon, och att det är en välmående man i fastighetsbranschen..haha. Hon svär på att det inte är någon jag känner, så jag får verkligen tro på hennes ord då. Annars..ja då blir jag inte glad! Men som det låter nu skulle det ju kunna vara. Tja, säg vem? En kort tjock man i fastighets branschen?

Anonymous said...

Säkert en lite tjockis med hängslen och sandaler i plast. He he
Lycka till
Nalle

Anonymous said...

Å. Ett par hederliga 'Crocs' skulle bara vara såå kul! Ha ha... Men nalle, att du sitter här och läser mitt dravel är verkligen pinsamt! blir faktiskt generad på riktigt, alldeles röd om kinderna nu! Ha ha! Hoppas allt är bra med dig. Kram. I mitt hjärta finns ni alla, för alltid. Kram igen.

Anonymous said...

Ja gärna organge eller rosa Crocs:D
Allt är bra med mig tack:) Ni finns också i mitt hjärta alla, går aldrig att sudda bort det. Never. Kram Nalle

Anonymous said...

Å herregud. Det var en tillställning att likna med jag vet inte vad. Thank the Lord its over.

Puman said...

Hallå sötnos!

Berätta mer :)

Blygisens betraktelser said...

....hahahahhaa....ja...var skall jag börja? Well, konserten var trevlig, trots att Roddan inte spelade "2tonight Im Yours", undrar förresten vad låten heter...hm...Nåväl.

Men sen....kära nån....herregud. Ja, man kan inte beskylla min väninna för att vara "Sherlock" eller nåt sånt iaf.

Blygisens betraktelser said...

Alltså, han vart trevlig, verkade lite upplyst och beläst(rätt så mycket, det var kul)
Men, kära rara värld.... låt mig säga såhär: Jag är glad att han hade lite ärenden att uträtta i övriga världen redan i natt. Han var tvungen att resa iväg bara ett par timmar efter konserten, och det kan liknas vid en upplevelse som kallas "saved by the bell" för mig.



Själv då, Puman? är du singel fortfarande? Jag tycker de flesta är på väg att gifta sig....

Kram alla..

Puman said...

åhhhh jag säger ara karlar! jag ska lägga ett inlägg om dem snart!:)

jag är nog sommarkär just nu! duger mitt svar eller ska vi ta det en annan gång? ;)

vi är nog två st Samantha Jones :)

puss o kram på dig

Blygisens betraktelser said...

Jag säger detsamma!

Sitter just nu och sippar på en drink i solskenet hos min väninna på Lidingö, och letar frenetiskt efter ett gammal visitkort haha!




Ser fram emot dina nya inlägg, alltid ett sant nöje att titta in hos dig, Pumish!