Sunday, July 22, 2007

Snygg-Lars (som i ICA-reklamen, ni vet...hehe)

Å, jag kan inte låta bli att le i smyg vid tanken på en viss person av det motsatta könet. Han är bara fööööör rolig. Han har känt till mig, tydligen, i ca fjorton år, har talat med mig i telefonen, tydligen, flera flera gånger, men vi sågs för första gången i somras. jag blev lite överumplad, kan man säga. hehe....
Jag hade förväntat mig ett tvättäkta gubbhelvete, någon jag bara var tvungen att sätta på plats direkt. Men, det visade sig vara en kul och civiliserad man framför mig....hihi.


men ååååååååååååååååå så blyg och trög han är, jag döööööööööööör.



Well, jag hoppas jag får anledning att återkomma i ämnet....hhahaha...

4 comments:

Blygisens betraktelser said...

...hahahaha...han är för rolig, men fy tusan vad irriterad jag blir på honom! han retar gallfeber på mig. Driver mig till vansinne.

Han svarade nyss med ett sms.
"bla bla bla.....Vad tänker du på, Fröken?"




han får verkligen mig att känna mig som en tjatig liten flicka. Jag kommer ALDRIG tillåta en dejt med honom. never.






hahahaha

Puman said...

Haha, sötnos
Har du inte tålamod? :)

Produktionsledaren said...

Men jag vill veta meeeer.!!!

Anonymous said...

Okej, jag ska berätta mer sen. det är lite delikat problem bara, får se hur mycket jag kan berätta. Ja ja, hoppas ni har det bra nu.