Thursday, December 14, 2006

Fåntfn

Just nu sitter jag med en kille i mobilen, han verkar inte fatta att han ringt upp mig, men framförallt inte att jag svarat.
Hahahaa...Så, här sitter jag och lyssnar på den lille skiten! (alltså, det är ingen dejt till mig, om ngn undrar)

Så får man ju inte göra eg., det vet jag väl! Det frambringade lite flashbacks från när min dåvarande var i London och ringde mig på kvällen när han kommit till hotellet. Jag tyckte jag hörde en hostning, som av allt att döma inte kom från honom, som jag kunde uttyda det.
Han hade inget annat val än att sitta i tfn med mig ända tills han kom ut till planet, morgonen därpå.


Nä, nu är det dags att dra till gymet.

So long

Mvh "koka-kaninen-varning"


PS. Läste att årets låt är "Crazy". I love it.
DS.

6 comments:

Blancaflor said...

Haha! Ditt ex gick alltsa med pa att vara "on-line" under hela sin London-vistelse?

Laten Crazy sammanfattar 2006 för mig väldigt bra.

Blygisens betraktelser said...

...hehe...hm. Ja, han gjorde visst det. Meeeeen, det var då det. Vi var kanske lite crazy? Han försökte skratta och lugna mig, men jag var alltför förtvivlad! hahaha....such a drama!
Som sagt, det var då det.

Puman said...

Darling, Det finns manliga Kaninkokerskor! Jag har fått märkliga telefonsamtal mitt i natten och saker instoppade i min brevlåda. Stalker-varning! :)

Kram och ha en trevlig helg utan mobil-terror :)

Blygisens betraktelser said...

..haha! Alltså, jag har aldrig råkat ut för ngn stalker, och jag vill inte framstå eller uppfattas som sådan heller. Men visst, klart det vimlar av allt möjligt kreti o pleti out there.

Jag var väl osäker, och då kröp mitt riktiga "jag" fram? Inte vet jag, men som sagt, det var dåååå det!

Kram tillbaka och skön helg önskas!

PS Puman: Verkligen obehagligt det du råkat ut för!

Blancaflor said...

Jag förstar din stress! Det finns fa situationer som är mer obehagliga än att misstänka sin pojkvän för att vara otrogen.

Usch!

Blygisens betraktelser said...

Nej, det är verkligen dränerande.
Det är väl en del av processen, att lära sig lita på varandra etc.
"Ett rent samvete är bästa huvudkudden" bla bla bla....