Friday, August 17, 2007

Fredag igen

Klev som vanligt ut på täppan med morgonkaffet i ena handen och skulle kolla om jag fått min älskade SvD, men hej och hå- jag höll på att blåsa omkull! Tur att man inte sover i en liten klänning, då hade jag gjort en härlig ' marilyn monroe' där, hade definitivt inte varit kul. Nåväl. Skönt att det äntligen börjar bli höst, tänkte jag och började rota fram hederliga tweed-dräkter och började drömma om alla snygga stövlar jag har, men som jag knappt använt. Jag har redan bestämt mig för en ny kappa, men vill inte säga från vilken butik, men den skall jag bära med ett brett bälte i midjan. Okej okej, jag skall först suga musten ur det sista av denna sommar så gott det går. Fick för övrigt en rolig film från min födelsedag, där jag kör vattenscooter, grejen är den att jag var så vansinnigt arg över något, och jag blir eller visar ej så tydligt det alls ofta, men oj oj, där smattrar jag på som den värsta italienskan hi hi! Jag har avkrävt löften om att den aldrig ska dyka upp på något annat ställe, det hoppas jag verkligen. Okej, nu önskar jag er alla en trevlig fredagskväll, där ni njuter av de sista sommarkvällarna.

2 comments:

Blancaflor said...

Jag har ocksa börjat att längta efter hösten. Tyvärr är inte hösten lika mysig här i Marbella. Palmbald blir varken gula eller röda...de ramlar inte ens av.

Jag har inte varit och shoppat pa länge, men jag tror att jag skall smyga iväg efter jobbet en dag i veckan. Jag maste ju börja arbeta pa min nya stil ;)

Anonymous said...

Hej där kära Blanca! Det är just på bladen jag ser att hösten närmar sig. De har tappat sin spänst.. Hela min söndag tillbringades ute i strålande sol, Scandinavian golf någonting...Haha. Nåväl. Väl sittandes där längtade jag bara hem till det som kanske skulle bli sommarens sista kvällsdopp, men jag var helt enkelt för trött för ett dopp haha.. På återhörande. PS! Väldans så käre Mikebike tycks tjenis med dig.....*klöser revor i bordet* hihi.! I love him too! Kram.