Thursday, August 30, 2007

Torsdag, säger de.

Hej igen, kära läsare.

Jag som välkomnade hösten så, saknar redan sommaren ännu mer. Så typiskt. Men, nu är den här, och det är bara att börja räkna in vemodet. Höst för mig betyder säsong på Dramaten, Operan och kanske något mer man hinner och har lust att klämma in.

Snygg-Lars, han är för länge sedan avpolleterad. Jag orkade bara inte sitta och vänta på att han skulle våga ta sig inkognito till Stockholm.
Jag orkar inte ens höra hans fjantiga röst längre haha..
Nej, nu är det hög tid att göra något vettigt av återstoden av denna vackra torsdag.
På återseende.

2 comments:

Puman said...

Hallå tjejen,
Jag har shoppat höstkläder, på så sätt kan jag tycka att hösten är okey.

*hoppas du har det bra*

Blygisens betraktelser said...

Haha, din lilla shopaholic.....
Hösten är vacker, och känns krispig och spännande, och man skall väl försöka hitta glädjeämnen var man än befinner sig..

Så, jag tar långa kvällspromenader och försöker rensa huvudet bla bla bla.

Tack för omtanken, hoppas du också har det bra, kära Puman la bella Donna!