Monday, August 20, 2007

Inte kul!!

Jag hade ett litet ärende att uträtta idag, där jag var tvungen att åka vår kära Roslagsbana. Det var längesedan jag gjorde det, för där slängde jag mig ned på sätet-OCH HÖLL PÅ ATT BRYTA RYGGEN MITT ITU! AJJ, råkade jag utbrista lite väl högt, men det var svårt att låta bli, så ont som det gjorde. Alltså, sätt ut varnings-skyltar, tack!Att hoppas på bekväma säten är väl att ta i..... Nåväl, nu är jag Såklart på gott humör igen, det gick över ganska snabbt, om jag får säga det själv....Ja, ha det så gott alla ni som kämpar på i vardagen, som vi alla gör.

2 comments:

Puman said...

Halllååååå tjejen! Roslagbanan? Åker du till Österskär?

Anonymous said...

Haha.... Hej själv, Puman. Förlåt om jag ej lämnat kommentarer hos dig, men jag vill passa på att hälsa till alla som undrar om jag inte läser deras bloggar, att jag INTE glömt bort er alls! he he...Österskär, säger du... Hi hi... Hur så då? Där är helt okej iaf, måste jag säga. Herregud vad vårt Stockholm är vackert egentligen. Kram så länge.