Saturday, August 11, 2007

Queen for one day

Ligger just nu i en vik någonstans i vår vackra skärgård, som just nu visar sig från sin allra bästa sida. Jag fyllde år igår, och blev kidnappad av några vänner. Vi drog ut till Lidingö, och jag kan ju bara inte berätta allt, men när vi så småningom kom ut på sjön, och ännu en flaska champagne korkades upp, ställde sig alla upp och sjöng en låt för mig, de hade gjort om texten haha. Gamla hederlige Howard Jones fick låna ut sin låt 'king for one day', de sjöng då som rubriken visar istället. De hade till och med döpt en liten sak till mitt namn haha. Jag dör vad gulliga galna roliga vänner man har! Ja, annars är allt som vanligt, och jag återkommer senare. Stor kram till alla glada där ute!

2 comments:

Anonymous said...

Kram å grattis i efterskott! Ha det så bra. Nalle

Anonymous said...

Tack Nalle! Jag önskar dig detsamma! Nytt inlägg inom kort... Kram alla.