Tuesday, August 14, 2007

Underbar afton

Här kommer man hem, tittar till blommor och post och ser efter om grannarna håller sig i skinnet, eller om de vattnat sig helt fördärvade, men nej, de ska grilla. Vad ovanligt. Slänger mig i soffan och upptäcker till min stora glädje att ikväll, då måste gudarna vara med mig. Först 'minnenas television" m Ulla Billqvist. Behövs ju inga ord. Och sen, mitt älskade ' Morden i Midsomer" Å..ibland behövs det inte mer än så för att dagen skall kännas komplett. Många snälla hälsningar till er alla. Kram.

2 comments:

Blancaflor said...

Lycka är... Morden i Midsomer, en kopp té och gärna ett sommarregn.

Anonymous said...

Ja...enkelt och skönt. Minns inte om det regnade just den kvällen, of te drack jag. I en stor engelsk porslinskopp, men inte mitt favvo-te "gun-powder", men ett förtjusande gott, som jag fått av en förtjusande borgarbracka! Kvällste från Kränku, Gotland. Rekommenderas.