Monday, November 27, 2006

Ännu en måndag...

Helgen har varit lugn och skön, även om jag var på vippen att surna till ordentligt över bristen på snö....Nåväl. I ren protest kände jag för att dricka malariafientliga paraplydrinkar iklädd bikini och mina pool-tofflor, men innan katastrofen var ett faktum besinnade jag mig och klädde mig som en vanlig kvinna på stan.

Jag har verkligen inget att blogga om, så jag slänger ut klädsel för dagen:

Svart ullkjol från électre, svart chashmerepolo, svarta ullstrumpbyxor, svarta stövlar. Pärlor i öronen. Håret, den bedrövelsen, i en svans.

Adios Amigos!

6 comments:

Anonymous said...

Du har ju ett jättefint hårsvall.
Kram

Blygisens betraktelser said...

....Hahahahaha! Din lilla rackare! Vad du är söt! Tack tack!

Kram tbx!

Puman said...

Hej, jag hade också blogg-torka igår. Måndagar du vet..
Tack för ditt besök, jag ska börja läsa din blogg med. :)

Blygisens betraktelser said...

Du är så välkommen Puman!

Blancaflor said...

Pärlor är det enda som (enligt mig) passar i öronen. ;)

Blygisens betraktelser said...

Eller enkarats-stenar. Inget stort dingel-dangel i mina öron iaf, även om jag tycker det kan vara riktigt tjusigt på andra.
I´m such a fegis.