Saturday, November 11, 2006

Regniga vackra Hufvudstad

Ibland har man för mkt bekymmer, ngt som står helt klart när jag kollar min almanacka - eller "Time Manager" som man sa på den gamla goda tiden. Anyway, det är helt okay så länge det handlar om s.k. roliga bekymmer, men ibland så önskar man sig några timamr extra här och några timmar extra där. Inte sant?
Ikväll skall jag egentligen befinna mig på ett kalas, men jag har varit tvungen att inse att det inte funkar. Jag flaggade iofs upp det redan för tre veckor sedan, men ändå. Är det ngn som skall gå på just det kalaset, så borde det vara jag. Jaja. Vilket i sin tur också innebär att jag känner att det är ok att jag inte kan närvara. Ibland kan man inte rå för att man är lite privilegierad, som man så ödmjukt konstaterar alltsomoftast. Ehrmm.

Så, det blir lite väninnestros på stan, kanske kanske en varm drink ngnstans.

Trevlig lördag på er alla.


No comments: