Tuesday, November 07, 2006

Stor mun


Vad skall jag säga?
Here it goes: Jag har sökt via mail en man ( ett mansnamn var det anyway) i en-två veckors tid, och döm om min häpnad när han addade mig på sin msn! "Aha...tja, det är ju också ett sätt", tänkte jag. Såg framför mig hur vi kunde avhandla några saker lite smidigt sådär. Så, jag accepterade, eller vad det nu heter. Det visade sig att "mannen" var en ....hur skall jag uttrycka mig..en vacker yngling. (Förtydligande: runt tjugofyra kanske? )Mkt mkt vacker. hehe. Så...jag kunde inte låta bli att säga:
- Vet du vad?
- Nej? Vad?
- Jag känner mig som Samantha nu....
- haha...
Varpå jag slog till mig själv på kinden och tänkte: Nu får det vara nog med att sitta och ragga på nätet! Mittåt!
Iaf. Han är grymt snygg och jag har en stor mun. Tur att vi båda har humor!
Sen har jag ju lyckats kläcka ur mig en massa kommentarer på olika bloggar, som jag riktigt skämts över.
De som känner mig skulle ju bara skratta, men så här i bloggvärlden kan det se skumt ut. hahaha....O well...



4 comments:

Vanja said...

Eh ja han var ju verkligen en läckerbit... Håll hårt i honom! ;)

Blygisens betraktelser said...

Nämen Vanja dear, nu måste du missta dig! Den första bilden är ju en bild av hur jag upplever min mun vara ibland.
Vad beträffar ynglingen så...hm. hahaha.

Vanja said...

jaha ... hehe men du vet, jag förivrar mig in i händelserna ibland! :D

Blygisens betraktelser said...

..hahaha..
Tusen tack för erbjudandet!

Alla som vill maila mig kan göra det på:

muthaigaclub@hotmail.com