Tuesday, April 01, 2008

Påskpresent

Jodå,




Jag fick en påskpresent i år, vilket kändes lite oväntat.




För några år sedan hade jag en liten beundrare som budade över en parfym från ett annat land, jag har fått blommor och sånt, men det var ett tag sedan jag fick en present från det motsatta könet. Så, inte hade jag väntat mig någon påskpresent alls.




Jag fick iaf denna underbara parfym av en kär väninna.



Gucci by GUCCI.


Egentligen tycker jag det är en vinterdoft som passar med svarta chashmere-tröjor, men men ....


Något ajg tänkte handla till mig själv, men inte gjorde, är detta lip balm


Guerlain lip balm.

Har ni testat det? Ångrar att jag inte köpte det, men å andra sidan kan man ju göra sig ett ärende till NK snart då. Hehe...

Fortsatt trevlig dag önskas!

4 comments:

Annie - PD said...

O my vad lyxigt.
Har inte testat någonting från Guerlain men de har snygga och extremt glammiga förpackningar :D

Blygisens betraktelser said...

Säger såhär:
Jag kan tänka mig allt allt allt därifrån. Nemas problemas.

Håller med!

Ingrid said...

Vilken påskpresent!
Jag vet ingenting om hurvida doften är vintrigt tung eller ej, men flaskan ser ut att vittna om det.

Gå och köp läppbalsam nästa gång du förtjänar det.

Hm, efter att ha dammsugit lägenheten?

Blygisens betraktelser said...

Å håå håå jaja. Ja, det avgör väl saken då. Klart jag är värd det!

Visst är flaskan snygg också? Man kan sitta och pingla till med lillfingret på det där betslet och lyssna på ljudet när det slår mot glaset. Det kunde varit tyungre, dock, tycker jag. (Aldrig är man nöjd..haha)