Sunday, October 05, 2008

Uthängd

Ja jo det blir ett kort inlägg, enär jag är lite....eh...syrak. Hehe

Vi var ju inklusive födelsedagsbarnet tio flickor som skulle ut på sjön i Sthlms skärgård igår, för att fira en person och för att äta gott etc. Sjunga och vara glada.

Tidigt gick vi upp hos mig, låt se...sex stycken, promenerade till mötesplatsen vi bestämt för att möta upp de andra.

Döm om min förvåning, när det första en av de andra säger, när hon ser mig, är:

- Oooo gud, jag förstår verkligen att du vill göra ngt åt det där. Ojojoj.......


Eh..? Kan hon...mena mitt hår? Vad tusan....jäkla skvallerbytta här i gänget, alltså.

- Vad menar du? sa jag. Jag har ju färgat ÖVER det ljusa nu..........

- Ojoj....HAR du? Jag ...oj...jag såg inte....förlåt.

// Kort sagt så är jag verkligen inte nöjd med mitt hår. Det ser nog värre ut än vad jag kunnat inse. Hahaha.........

Jag återkommer senare med fler inlägg, måste bara få en second opinion om håret först.

6 comments:

Frk Fleggman said...

Köp en snygg hatt! Eller en burkha! :-)

Blygisens betraktelser said...

Funderar på att emigrera........

Annie - PD said...

Hahaha - vilken elaking... :D

Du får ringa Majsan på Unik - bästa frisören i stada ;)

Blygisens betraktelser said...

Men hon propsar säket på att klippa av det.... buuhuu ...

Jädra måndag.

Jag skall nog ringa dit, tack för tipset! Skall bara samla ihop mig först.

Miss Upsey Daisy said...

Försök med en frisör. Ibland kan de verkligen trolla!

Blygisens betraktelser said...

Ja, de är verkligen proffs....hm.

Jag vill passa på att höja ett varningens finger för billiga luncher på mac donalds asså......