Friday, January 30, 2009

Äntligen fredag

Wow.

Jippiedippie doo. Äntligen fredag.

Veckan som gått har varit minst sagt intensiv. Och alltid skall man knyta ihop saker i sista sekund. Tur man lärt sig att bukandas. :-)

I morgon skall vi fira en flicka som fyller år med en lång lunch hos en väninna.

Tydligen skall jag ta med mig hummer. Jag har tydligen lovat det för några veckor sedan. Tur att man blir påmind i tid :-) (Fick ett tfnsamtal om det igår..pust)

Ikväll blir det till att heja på Laila i Let´s Dance. :-)

Trevlig helg på er alla.

4 comments:

Blue said...

Kan inte mer än att instämma. FREEEEDAG!

Trevlig helg och lycka till med hummern, själv kommer jag troligen bara få snuskhummer i helgen.

Blygisens betraktelser said...

hehehehehe...

:-D

Miss Upsey Daisy said...

Fredag har blivit lördag men huvudsaken att det fortfarande är helg måste jag säga!

Blygisens betraktelser said...

Ja, jag håller med!

(Som tur var hade jag några färdigkokta humrar i frysen för inte orkade jag göra många knop igår inte. Herregud.)

WOW! Madonna minsann, miss UD! :-)