Tuesday, January 06, 2009

Slöa på, vi hinner stressa ändå.

Godförmiddag alla kära läsare.

Jag gjorde en kraftansträngning igår och kom till slut upp ur soffan. Gick runt här hemma och bestämde mig för att städa, så ett rum är nästan tip top nu :-)

En gång komjag farligt nära soffan, vinglade till, men lyckades likt en sån där figur som alltid reser sig upp ni vet, att återfå balansen och så förflytade jag mig ut till köket och fortsatte städa och så.

Tfn ringde och några ville ha med mig på fest, men ...näääääe. Jag föredrog att sitta hemma under kork-eken och dooooooooofta på blommorna.

Jag höll på att få dåligt samvete för attjag slöat så förskräckligt, men så kom jag på att dåligt samvete över sånt, det är bara trams. Kom ihåg det, ni alla.

Idag skall jag iaf ut på en långpromenad, hälsa på en väninna, kansek dricka lite gott kok-kaffe och njuta av livet i allmänhet.

Så. Julpyntet står kvar, även om jag ser att vissa blomsterarrangemang nog sjunger på sista versen nu, så de kansek ryker senare idag.

Nu önskar jag er alla en fortsatt härlig dag!

No comments: