Thursday, September 18, 2008

En kort hälsning

Han är en smula egendomlig, den vackre mannen.

Sänder mig små strofer ur de mest heartbreaking-kärleks-sånger som finns, och jag förstår liksom inte. ÄR det ngt jag borde förstå?

Jag skickar tillbaka : Vill ha dig i mörkret hos mig- tiden den stannar när vi rör vid varaaaaaaaaan-å jag lättar-jag flyger-jag svävar fram-låt det aldrig ta slut.

hehe..jag skickar triviala trudelutter, han skickar djuuuuuup. Herregud. Hm.



Nu börjar allvaret på riktigt med jobb etc hos mig. Har blivit headhuntad till en riktigt rolig grej.

Ibland inträffar de mest märkliga sakerna när man minst anar det.

Hej för denna gång.

2 comments:

Annie - PD said...

Vad spännande det där lät :D

Freestyles låt är en av de bättre - till den låten har jag dansat många gånger... :D Pure tonårsglädje inkapslad i en sång.

Blygisens betraktelser said...

Hihi....o well, jag känner mig bara så otroligt barnslig, men vad gör det?

Håller med, det är en låt jag aldrig tröttnar på!