Thursday, September 11, 2008

Fredagshälsning

När man surfar runt hos andra bloggare, ser man att de får diverse utmaningar av andra.

De kan t.e.x. bestå i att redogöra för sms som inkommit vid olika tidpunkter, eller ngt annat som jag absolut inte skulle vilja bli utmanad i hehe... ;-)

Jag kan ändå bjuda på ett sms (som jag ju gjort förut en gång, när jag fick: Ring mig för knävelborren!")

Häromdagen fick jag: Sbsrtreyi


Inget mer, bara så. Kort och koncist.

Nu är det tyvärr inte så att jag och the beautiful one talar ett eget språk, smset var inte ens från honom. :-)

Så här ligger det till. Det var helt enkelt bokstävena till den dagens "nian" ur SvD, ett helgnöje jag har svårt att släppa.

Simplicity.

Nu är det redan fredag och helgens planer smids så smått. Ngn Johnny Logan blir det kanske inte för min del, men självklart skall jag hitta på ngt både fredag och lördag.

Solen skiner- kors i taket- och det piggar ju alltid upp ordentligt!

Önskar er alla som tittar in här en skön helg med höstsmaker.

No comments: