Friday, September 05, 2008

Istället för att säga att jag är ett offer

Okej okej- buk-andas....

Fördel : Vackre Mannen:

-Han vet inte vem jag är (tror jag inte iaf)
-Han tar mig för den jag är (jaja, av det lilla han vet..)
-Han verkar tycka att jag är ngt speciellt...(eller hur man nu skall tolka alla sms och mail....o herregud)
-Han verkar tycka att jag är ngt att hänga i granen (hahahahaha)
-Han vet verkligen ingenting, han är inte från Stockholm. Inga fördomar, ingenting. Såå avslappnad. Så söt.

Nackdel Vackre Mannen:

- eh...kommer inte på en enda sak
-

Fördel Blygisen:

- Jag är ju nog världens snällaste människa (hrm...finns väl minst två personer som önskar mig Långt-Bort-I-Stan, men ändå. )
-Jag har ju väldigt god smak. Tycker att Vackre Mannen är den mest intressante människan på jorden just nu.
-Jag tycker ju att han är mkt spännande och intressant. Rent hjärn-mässigt, menar jag.
-Jag tycker att han är den vackraste jag sett. Herregud.

Nackdel Blygisen:

- Undviker att berätta för mkt om mig själv
-Undviker att svara på frågor, ber att få återkomma
-Kanske ger upp enär jag inser att det kommer aldrig funka ändå.

Funka med vad, eg?

Vad är jag rädd för, eg.?



Nä nu är det jag som tar och losen up my buttons faktiskt.

Nu får det bära eller brista.


*dyker*



//skojar.

Jag är så extremt försiktig av mig så klockorna stannar.

Men söt är han. Indeed.

-

6 comments:

Unknown said...

YES! Kör på!

Blygisens betraktelser said...

Din lilla räv!

Här sitter du och läser detta trams! hahaahahahaha

Skulle precis ta bort detta tramsiga inlägg, men jag låter det stå kvar, som ett monument över hur man (jag) kan bli när det är ställt på detta vis....hihi

Ja, okej, jag skall väl köra på....kanske...hm.

Hoppas allt är väl med företagandet och hälsan på er vackra ö!

Måste kika in till dig, det var ett bra tag sedan nu.:-)

Unknown said...

You know, jag har RSS-bevakning på dig, så varje gång du skriver ett nytt inlägg plingar det till i mitt Mailporgram. Straaaaaange, isn't it?

Blygisens betraktelser said...

Hahahaha.....strange, it is!

men tack för komplimangen, med RSS-bevakning!

Alltså, med tanke på att jag inte direkt skriver ngt av värde här, egentligen!

men--ouchh---nu är jag avslöjad då? Att jag satt uppe i natt och skrev? hehe

Miss Upsey Daisy said...

Det är läskigt men man måste våga lite om man vill vinna något .. Eller hur!

Blygisens betraktelser said...

Apselut!

Men det är ju just det....om jag vill....hm.

Och visst är det läskigt...och och ...alldeles uuunderbart.