Tuesday, September 09, 2008

Tillfälligt hjärnsläpp

Fick ett sms av revisorn på kvällskvisten:

"Hej lilla gumman. Sön 14 sept. spelar Johnny Logan på Berns, vill du gå dit? Kram."


Jag funderade två sekunder, kom fram till att jag vill se honom live när han framför "Hold me now", eftersom jag älskar den låten.

Så jag svarade:

"Hej. Vore trevligt som fan. Måste kolla upp det bara. Kram hjärtat."


Eh...??? "trevligt som fan"?
Så brukar jag definitivt inte uttrycka mig, knappt på skämt ens, nja, kanske då, men det är inte min stil. Hon måste tro att hon antingen skickat till fel person, eller att jag har blivit galen.

Jag känner inte igen mig själv haha!

Nu skall jag inte skylla på Vackre Mannen, att han har dåligt inflytande på mig (vilket jag hoppas att han får så småningom hehe...skoooojar), han har inte den vokabulären heller, utan det var väl tillfälligt hjärnsläpp.

Ja jag begriper det inte.

Sitter här och fnissar för mig själv.....

Förresten, miss B, om du läser här! Kan inte du följa med då? Vi mailas, du kanske inte ens är i Sverige då?

4 comments:

Anonymous said...

Frågan är besvarad, min kära!
Eder ödmjukaste tjänare /B

Blygisens betraktelser said...

hihi....och jag har svarat tillbaka....aj aj aj min mage. "Sked, min fru?"
hahaha..AJAJAJ, min mage.

:-D

Blancaflor said...

Hahaha! Jag skrattade högt. Ibland har jag också kommit på mig själv att använda konstiga uttryck.

Positiva svordomar, som du precis använde, är väldigt roliga och sådär "Tjenare-Tjenare-entreprenör-med-seglarskor-och-röda-shorts-aktiga"

If you follow me? :)

Blygisens betraktelser said...

Hahahahaha, absolutely my dear!