Sunday, September 21, 2008

Måndag morgon och jag är pigg! Skönt.

För det är måååååndag morgon.....

Godmorgon!

Nejnej, jag fick bara ett sms från Vackre Mannen, som jag blev väckt av och sen kunde jag förstås inte somna om på ett bra tag.

Det är väl inget konstigt att man blir pigg som en mört av ett sms, menar jag?

Jag brister snart ut i ett härligt och på gränsen till falsett-skrik i : "Detta är ORIMLIGT"- på bästa Kishti Tomita-manér (som hon bestämt basunerade ut till ngn stackars IDOL-sökande, som väl gjorde generalfelet att ta sig en o-ren ton..)


Allt är bra med mig, om ngn undrar, jag ser till att promenera i friska luften och äta ordentligt etc.
Visst är det lite tråkigheter också, men inga såna som man inte visste skulle komma förr eller senare.

Min väninna som ej bor i Sverige kommer och hälsar på mig snart, det blir underbart. Hon har bett att få stå för matlagningen under de fyra dagar som hon skall vara här (håå håå jaja, vad skönt), och som vanligt när det gäller henne, rings det stup i kvarten nu för att gå igenom olika menuer.
Jisses, det känns lite andefattigt att sitta och babbla om såna trivialiteter.

Mkt bättre och mkt mer givande att sitta och fnissa i tfn med Vackre Mannen då. ;-)

1 comment:

Blancaflor said...

Hihihi! Låter som du har det riktigt härligt! Jag vet, blir man väckt av ett sms från en ny förälskelse är det omöjligt att somna om.