Saturday, September 06, 2008

Lite mer tjat dåra

Jag har funderat lite (hehe..understatement) på hur det kunde komma sig att Den Vackre Mannen kom i min väg just nu.

Jo, så här ligger det till, är jag övertygad om.

Det är ngn som skickat honom till mig.

Ngn snäll person som är ängel nuförtiden, som insåg att om jag råkade på honom skulle jag ha huvudet fullt med "förälskelse-kemikalier", som bloggaren Åsa-mitt-i-världen säger.

Huvudet fullt med det, istället för en massa sorger och tårar.


Anyway. Jag är så tacksam, det är roligt, jag skrattar hela tiden och känner mig allmänt som Christine Meltzer när hon spelar vår kära Drottning Silvia- totalt förvirrad.

Och jag har kommit på en massa saker. Utan att han vet om det, så har han fått mig att tänka lite klart också haha...

Annars kan jag säga att det har varit några hemska dagar. Särskilt det där med magen och darrande ben. Magen var nog värst. Plus att jag kunde bli stel när jag satt och åkte buss, var tvungen att gå fram och försäkra mig om att jag satt på rätt buss, ja, plus en hel del annat som jag inte har lust att skriv ut här.
(Typ gått in i stolpar och glömt bort mkt viktiga saker. )


Jaja, nu börjar jag ju som sagt komma ned på jorden igen, och det känns skönt.

Hoppas ni alla får en fortsatt skön söndag.

7 comments:

Unknown said...

http://www.stenstroems.se/asamittimusiken/5C427E82-B187-11DA-A0CF-000A95D6662C/5CF2E932-B187-11DA-A0CF-000A95D6662C.html

Ruskigt lång länk, men jag blev tvungen eftersom du misstänker att det är en ängel som ligger bakom :-)

Anonymous said...

Hjärtat!!! Änglar finns, det vet vi båda så väl.....och dom dyker upp när man bäst behöver det och minst anar det! Världens största och längsta kram till dig, full av värme och glädje!!!!!! /B

Blygisens betraktelser said...

B, min kära!

Om du läst här, så förstår du att jag haft fullt upp, det är löjligt mkt som händer. (sen skriver jag ju inte direkt ngt, heller,men jaja) Men men, sånt är ju mitt liv överhuvudtaget.

Anyway! jag tänker på dig varje dag, blir så himla glad att du läser här.

Hoppas verkligen vi ses snart, hjärtat.


PS. Kan du inte maila mig, på min mail som finns här? skulle vilja berätta en massa roliga saker!

Smidigt med internet, ju hehe.... ;-)

Anonymous said...

Klart det är en ängel ! Tveka inte om det:)
Kramar Nalle

Blygisens betraktelser said...

....hahaha...och så Nalle här med.

Jag blir så rörd.

Klart det är en ängel.

Allt finns egentligen framför en hela tiden, man skall bara se det.

Kram på er alla.

Love you.

Anonymous said...

Önskar dig all lycka i världen. Det är så skönt veta att man har en ängel som vägleder en rätt :-)
Kramar i massor från Rovisen Mona

Blygisens betraktelser said...

Men nu tror jag att jag blir alldeles mållös!

Tack kära Rovdjur (haha), hoppas allt är bra med er.

Hoppas ni också känner inom er att ni finns i mina tankar.

Ja, jag är övertygad om att vi alla har skyddsänglar.

Skulle inte förvåna mig om de finns här mitt bland oss också, ibland. :-)