Thursday, October 11, 2007

Fredag, lördag söndag. Helg.

Ikväll var det tänkt att jag och hon som köpte ett litet hus för sin och hemmes pojkväns skull, skulle ses över lite mat och chitt-chatt här







och tala lite om livet å lite sånt. Hon behöver lite uppmuntran, tycker jag. det första han gjorde när han kom in i huset var att klaga på än det ena, än det andra. så, hon renoverade pronto o höll på, men han gick vackert ut därifrån för ca två veckor sedan. Verkligen tur att han inte väntade en dag till med att ta det beslutet, då hade jag nog nödgats be honom dra åt fanders. Maken till omogen egoist får man leta efter. Bye bye Mr. tråkmåns.


Men, eftersom hon är lite uppvaktad av en ny(-gammal) pojkvän, som minsann skall komma till henne ikväll för att tillaga såna här


blir det en hemmakväll för min del, med IDOL och annat smått och gott.

Imorgon är både hon och jag bjudna på en middag hos den nygamle och hans vän.

Så, på återseende alla kära läsare.

Jag önskar er en trevlig helg med bara snälla människor omkring!

3 comments:

Östermalmsräven said...

Ska du till Paul & Norbert? Är inte Strandvägen alldeles för låmgt hemifrån? :-)

Blygisens betraktelser said...

Mr. Fox.
(Vi skjuter på det, hon får ju besök och middag hemma ikväll, den lilla lyckosten)

För en lien bit mat är det "värt en resa", visst?

Östermalmsräven said...

sant.