Monday, October 22, 2007

Ny vecka.

Helgen.

Fredag: Ensam hemma. Skönt.

Lördag: Party-party-party. Middag med en massa trevliga flickor och pojkar. Någon hade tagit med sig ett karaoke-kit, så självklart utbröt en tävling där några gick in med liv och lust.

Söndag: Tänkte tanken på mig som bondmora i framtiden flera ggr. Hehehe. Väldigt roligt!

Måndag: Nejnej, jag skall absout inte bli bondmora inom den närmsta framtiden iaf.

Så. Ny vecka- nya möjligheter.

Hoppas allt är bra med mina kära läsare.

På återseende.

7 comments:

Frk Fleggman said...

Bonde söker fru kanske? Men ingen av dom är väl så där jättefräsch...

Blygisens betraktelser said...

....hehehe. Well, det var inte någon av just dem gossarna som var tilltänkt.

Blygisens betraktelser said...

...eh. Inte hon hästtjejen heller..:-)

Blygisens betraktelser said...

Jo, jag tycker de är gulliga de där trottoarbönderna, som mina odrägliga vänner kallar dem. :-)

Men nej, inte så att jag sitter och ångrar att inte jag skrev till någon av dem. Inte gulliga på det viset, alltså hehe.

Kerstin said...

Ensam hemma är så mysigt...

Miss Upsey Daisy said...

Sångrösten brukar bli bättre framåt natten....

Fast ändå inte.

;-)

Blygisens betraktelser said...

:) Hm....Miss UD- tjejen som visste för mycket!