Wednesday, October 24, 2007

Onsdag

Ja, Jag har egentligen ingen större lust att lägga in ett nytt inlägg, men det känns ändå mest rättvist att jag kommer med ngt slags nytt på fronten.

Mina dagar rullar på. Jag som skulle ta det lite lugnare, har banne mig lika mkt att stå som innan, om inte mer. Snudd på iaf. Och så tror jag att jag fått cancer i magen också. Allvarligt talat. Skall kolla det snart. Har fått frågan om jag är hypokondriker. Vad är det för dumheter? Som om en hypokondriker skulle svara "Jaaaaaa" på en sån fråga. Tss tss....idioti på min ära.

mmm. Lika lite som vanligt lyckades ja gfå ur mig den här gången också.

Hoppas allt är bra med mina kära läsare.

3 comments:

Annie - PD said...

Huuha. Inte cancer. Tror mer på magsår ;D

Anonymous said...

Vad det än är så ska det absolut kollas upp. Kramar...

Blygisens betraktelser said...

Ja, det är i bästa fall inte ens magsår!
Måste verkligen lära mig att inte oroa mig i förväg för saker.
Vet inte vad det är med mig, har aldrig varit sån här förut.
Japp, det blir bättre snart!

Tackar för omtanken :)