Wednesday, January 24, 2007

Däbbt i däsad

Ja, nu har jag gått och lagt mig till med en snörvel-look igen, vilket känns lite tjatigt. Vet inte OM det har att göra med vår s.k. SPA-helg, med solarium och allt vad det bar med sig i form av drinkar m.m. efteråt, eller om det hänger ihop med friluftsaktiviteter i snö- och solkysst landskap. I simply don´t know.
Drömmer konstigt gör jag också, till råga på allt. Men, det är snälla och roliga drömmar, så jag har bara lust att gräva ned mig i sängen och försvinna bort ett tag till.

Så, vi ses senare.

5 comments:

Stora Morran said...

Usch bli sjukt när man har det mysigt på SPA och sånt. Trist! Krya på sig fröken!

Blancaflor said...

Krya på dig, din stackare! Vi väntar andäktigt på nästa inlägg.

Anonymous said...

Krya på dig!

Vanja said...

Get well!! :)

Blygisens betraktelser said...

Hrm...ja, alltså, det var "hemmagjort" SPA, men mkt naturtroget, med bastu och drinkar etc. Hörrni, tack snälla ni för er omtänksamhet! Tack!
Man får göra så gott man kan.
Förkylningen är borta, men inte mina drömmar. Guten Nacht!