Thursday, January 11, 2007

Karaktärstest.

Jag har varit rätt hårt pressade de senaste dagarna, vilket varit svårt att dölja, och således uppdagats i t.e.x. vissa kommentarer jag lämnat hos en del andra bloggare. Jag har varit lite väl taggad, kanske man kan säga, och visat dåligt tålamod och dåliga nerver. Kanske. Men den som visste vad som försigått, hur nära vissa saker varit, och hur klantigt ngn betett sig, skulle nog säga att Blygisen varit kolugn och strategisk.

Iaf. Jag måste skärpa mig här i Bloggosfären.




På återseende.

7 comments:

Blygisens betraktelser said...

Satans jävla helvete. Sådärja, nu fick man ur sig det också.
Nya tag!
På återseende, gott folk.

Blancaflor said...

Jag tycker att du har varit artigheten själv...som alltid.
Puss

Blygisens betraktelser said...

Tack du söta fina flicka.
Jag har varit extremt lugn, sådär som man blir när man ligger som en krokodil i vattnet och väntar på bytet....hehe. Då blir man arg när det kommer ngn klantskalle och skrämmer bort bytet. Skojar.
Återkommer.

Stora Morran said...

Vad har hänt? Utveckla omedelbart! Det kan vara skönt att få det ur sig!

Blygisens betraktelser said...

..haha. Inget spännande, Morris. Bara work- no pleasure. As usual.

SonnyBoy said...

men blygisen,,, vilka hårda ord. i´m in chock hahaha.
äh det är bra, ut med det bara. jag tycker själv att det brukar kännas lättare efter att ha skrikit ut några obscena ord.

Blygisens betraktelser said...

..haha. I know.