Saturday, January 06, 2007

Yellow car

Aha...låt se. Då har vi redan lördagen den 6/1 -07.
Snart skall jag ringa runt och lyssna hur väninnorna hade det igår, man måste ju hålla sig a jour med vad som händer runtomkring en.

Jag får se vad kvällen har i sitt sköte (hupps!), och tills dess tror jag att jag lägger mig i soffan och kollar på en bra film, och drömmer mig bakåt eller framåt i tiden, vem vet? Efter helgen är det meningen att jag skall påbörja ngt nytt, så det passar mig bra att ta det lite lugnt innan dess, det är tillräckligt många tankar som far runt i huvudet som läget är ändå.

"What will I do"


4 comments:

Vanja said...

Bra att du lägger dig i soffan med en bra film (inte bokstavligt alltså), sån´t kan få de mest befängda karuselltankar att varva ner lite... Hoppas du får en trevlig helg! :)

Anonymous said...

One hell of a movie, bra val och mycket bra Mr. Sundance i sina bästa år...

Blancaflor said...

Kläderna...I Love!

Blygisens betraktelser said...

One hell of a story, as well.